توافقنامه در گروه آموزشی مداد
کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان گروه آموزشی مداد و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات گروه آموزشی مداد، موظف به رعایت کامل شرایط گروه آموزشی مداد هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و گروه آموزشی مداد حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت www.medadedu.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به گروه آموزشی مداد اعلام گردد.
فصل اول: تعاریف
۱٫ خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
۲٫ فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
۳٫ بازاریاب کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به نشر لینک محصولات می نماید.
۴٫ محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در گروه آموزشی مداد.
۵٫ پرتال کاربران: سایت به آدرس www.medadedu.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
۶٫ سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران با گروه آموزشی مداد در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
۷٫ تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
۸٫ تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و گروه آموزشی مداد.
۹٫ کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت گروه آموزشی مداد را مشاهده و مرور می کنند.
فصل دوم: هویت
۱٫ گروه آموزشی مداد: سایت اینترنتی با آدرس www.medadedu.ir که در این توافق نامه گروه آموزشی مداد نامیده می شود.
۲٫ هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
۳٫ هویت فروشنده: فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران گروه آموزشی مداد وجود دارد و محصولات خریداری شده یا عرضه شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
۴٫ هویت بازاریاب: بازاریاب شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران گروه آموزشی مداد وجود دارد و محصولات خریداری شده یا بازاریابی شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
۵٫ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، فروشندگان و بازاریابان ، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به گروه آموزشی مداد می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. گروه آموزشی مداد مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران، فروشندگان یا بازاریابان ندارد.
۶٫ خریدار، فروشنده و بازاریاب اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. گروه آموزشی مداد حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. گروه آموزشی مداد حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار، فروشنده یا بازاریاب اقدام نماید.
۷٫ کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائی می باشد.
فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم
۱٫ روش ارتباطی مستند گروه آموزشی مداد با خریدار، فروشنده و بازاریاب، آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تیکت های سیستم جامع تیکت است.
۲٫ گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
فصل چهارم: تغییرات
۱٫ تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات گروه آموزشی مداد تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گروه آموزشی مداد و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گروه آموزشی مداد حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گروه آموزشی مداد در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده و بازاریاب می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گروه آموزشی مداد کنترل نماید.
۲٫ تغییرات فنی: گروه آموزشی مداد برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار، فروشنده یا بازاریاب را تحت تاثیر قرار می دهد گروه آموزشی مداد موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، گروه آموزشی مداد امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار، فروشنده و بازاریاب به شرکت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای گروه آموزشی مداد نماید.
۳٫ گروه آموزشی مداد می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.
فصل پنجم: تحویل محصول
۱٫ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
۲٫ کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
۳٫ خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش گروه آموزشی مداد اعلام نماید.
۴٫ در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، گروه آموزشی مداد مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
۵٫ خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
۶٫ گروه آموزشی مداد مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
۷٫ در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به گروه آموزشی مداد اعلام نماید و گروه آموزشی مداد موظف است ضمن پیگیری مغایرت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت گروه آموزشی مداد صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.
فصل ششم: امنیت و محرمانگی
۱٫ به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه گروه آموزشی مداد تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران، فروشندگان و بازاریابان می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. گروه آموزشی مداد هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
۲٫ گروه آموزشی مداد با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
۳٫ گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها، application ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار، فروشنده یا بازاریاب ندارد.
۴٫ گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
۵٫ گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب، توسط اشخاص ثالث ندارد.
۶٫ گروه آموزشی مداد موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
۷٫ گروه آموزشی مداد تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران، فروشندگان و بازاریابان انجام می دهد از این رو گروه آموزشی مداد نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده، بازاریاب از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
۸٫ در صورت نیاز خریدار، فروشنده، بازاریاب جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف گروه آموزشی مداد، گروه آموزشی مداد بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
فصل هفتم: مرجع قضاوت
۱٫ در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار، فروشنده و بازاریاب موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی گروه آموزشی مداد اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت گروه آموزشی مداد اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار، فروشنده یا بازاریاب می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
فصل هشتم: شرایط و ضوابط کلی خریدار، فروشنده و بازاریاب
قوانین خریدار
ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب گروه آموزشی مداد برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:
۱٫ سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید؛
۲٫ درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت گروه آموزشی مداد به ثبت برسد؛
۳٫ بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد؛
تبصره: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد؛ بیان این نکته بسیار مهم است شخصی سازی محصول شامل طی فرآیندی دیگر است که کاربران می توانند درخواست شخصی سازی یک محصول و یا سفارش محصولی خاص را ارسال نمایند.
۴٫ پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و گروه آموزشی مداد هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول توسط افراد دیگر را ندارد؛
۵٫ پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید؛
۶٫ امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد؛ پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید؛
۷٫ محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان گروه آموزشی مداد و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از گروه آموزشی مداد حذف خواهد شد؛
تبصره : بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از گروه آموزشی مداد خریداری کند.
۸٫ هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود؛
۹٫ فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه، آن را در اختیار دیگر افراد قرار داده است، گروه آموزشی مداد این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند؛
۱۰٫ با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت گروه آموزشی مداد، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط گروه آموزشی مداد را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد؛
۱۱٫ گروه آموزشی مداد در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد؛
۱۲٫ خدمات گروه آموزشی مداد به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد؛ ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد خدمات گروه آموزشی مداد که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. گروه آموزشی مداد تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن فایل های دریافت شده) نخواهد بود؛
۱۳٫ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت؛
۱۴٫ تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات گروه آموزشی مداد تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گروه آموزشی مداد و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گروه آموزشی مداد حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گروه آموزشی مداد در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گروه آموزشی مداد کنترل نماید.
قوانین فروش محصول درگروه آموزشی مداد
محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که گروه آموزشی مداد برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید، از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید و در سریع ترین زمان ممکن نسخه های به روزرسانی شده را در اختیار ایشان قرار دهید؛
ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب گروه آموزشی مداد برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:
فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در گروه آموزشی مداد بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، گروه آموزشی مداد می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.
۱٫ در گروه آموزشی مداد محصولاتی تایید می شوند که یا خود شخص سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد؛
۲٫ در صورتی که فروشنده‌ فقط محصولات خود را در گروه آموزشی مداد عرضه کند به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به وی تعلق می‌گیرد و ۲۰٪ باقیمانده به عنوان سهم پشتیبانی سایت به گروه آموزشی مداد تعلق می‌گیرد. در صورتی که فروشنده علاوه بر سایت گروه آموزشی مداد یا سایت شخصی خود، محصول یا محصولاتی را در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه کند، حتی اگر آن محصول در گروه آموزشی مداد توسط ایشان عرضه نشده باشد، ۳۰% از سهم مشارکت فروش کلیه محصولات وی کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود؛
تبصره: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران گروه آموزشی مداد مشخص شود، گروه آموزشی مداد حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابه التفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۸۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابه التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود؛
۳٫ حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۱۰۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است؛
تبصره: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابل برداشت است و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با گروه آموزشی مداد خاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
۴٫ تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز پنج شنبه انجام می شود؛
تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و…) گروه آموزشی مداد این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید.)
تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار گروه آموزشی مداد قرار داده و هویت ایشان در گروه آموزشی مداد به ثبت رسیده باشد.
تبصره: چنانچه در هر زمان گروه آموزشی مداد نتواند ازروی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
۵٫ مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۱۰۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند؛
تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
۶٫ فروشنده با پذیرش این توافق نامه به گروه آموزشی مداد این اجازه را می دهد مطابق سیاست های بازاریابی، افزایش اعتماد خریداران و در نهایت افزایش فروش محصولات، محصولات فروشندگان را با تخفیف تا سقف ۲۵٪ در جشنواره‌ها و طرح‌های تخفیفی خود عرضه نماید؛
تبصره: تخفیف ها به صورت کد تخفیف و یا سایر روش‌های تخفیفی روی قیمت اصلی محصول اعمال می گردد و محاسبه سهم گروه آموزشی مداد و سهم فروشنده بر مبنای قیمت محصول پس از کسر مبلغ تخفیف انجام خواهد شد.
۷٫ مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در گروه آموزشی مداد را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان گروه آموزشی مداد به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد؛
تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای گروه آموزشی مداد ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان گروه آموزشی مداد انجام شود.
۸٫ سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید؛
تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند گروه آموزشی مداد حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
تبصره: هنگامی که خریدار، محصولی را خریداری می‌کند حق دارد کپی رایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ کپی رایت محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد گروه آموزشی مداد می تواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.
۹٫ کلیه محصولات ارائه شده حتما باید لایسنس قانونی برای فروش مجدد داشته باشند؛
۱۰٫ کلیه فروشندگان موظفند حداکثر یک هفته بعد از ارائه به روزرسانی مرتبط با محصول خود، از شرکت سازنده بروزرسانی محصول را دریافت کرده و نسبت به آماده سازی بسته به روزرسانی شده در گروه آموزشی مداد اقدام کنند، در غیر اینصورت گروه آموزشی مداد این حق را دارد تا بدون اطلاع رسانی به فروشنده فعلی، فروشنده جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از گروه آموزشی مداد حذف یا آن را به حالت توقف فروش تغییر وضعیت دهد. همچنین فروشندگان در این شرایط به دلیل بی تفاوتی نسبت به پشتیبانی و به روزرسانی محصولات عرضه شده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت و در صورتی که فروشنده جدیدی جایگزین محصول مربوطه شود، گروه آموزشی مداد مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعات فایل را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد؛ همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد؛
تبصره: در صورتی که محصول ایرانی باشد به جهت رعایت حقوق طراح محصول، حق مالکیت محصول مربوطه صرفا در اختیار فروشنده اولیه بوده و در صورت بروز مورد فوق، صرفا محصول حذف یا به حالت توقف فروش تغییر وضعیت می دهد. در این شرایط فروشنده جدیدی جایگزین محصول نخواهد شد و اطلاعات محصول نیز در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت.
تبصره: حق مالکیت محصولات غیر ایرانی/غیر بومی که از سایر مارکت های جهانی تهیه شده اند صرفا در اختیار سازنده اصلی محصولات است و فروشندگانی که به هر نحو تغییراتی در محصول ایجاد کرده اند یا اصلاحاتی روی زبان فارسی آن انجام داده اند حق هیچگونه اعتراض یا شکایتی در خصوص ارائه اطلاعات به فروشنده جدید ندارند و فارسی سازی یا انجام اصلاحات روی یک محصول هیچگونه حقی برای فروشنده ایجاد نمی کند. در این موارد گروه آموزشی مداد مجاز است مطابق قوانین موجود که به امضای فروشنده رسیده است عمل کند و حق هرگونه اعتراض از فروشنده سلب می گردد.
۱۱٫ قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران و بروزرسانی سریع و مطلوب محصولات است؛
۱۲٫ در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا نسخه Null شده محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت گروه آموزشی مداد را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد؛
تبصره: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات ایرانی، کپی کردن از روی سایر محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و گروه آموزشی مداد هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
تبصره: در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و گروه آموزشی مداد تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان، نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر اینصورت گروه آموزشی مداد نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت گروه آموزشی مداد صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
۱۳٫ در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون فایل آپلودی و…) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود؛
تبصره: سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در گروه آموزشی مداد راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
تبصره: پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت گروه آموزشی مداد الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در گروه آموزشی مداد را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از گروه آموزشی مداد نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از گروه آموزشی مداد جهت دریافت خدمات پشتیبانی و برزورسانی نیز ممنوع است.
۱۴٫ هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول و تیکت پشتیبانی موجب حذف آن محصول از گروه آموزشی مداد شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد؛
۱۵٫ اگر دو محصول غیرایرانی یکسان توسط دو فروشنده مختلف به صورت همزمان ارائه شود، اولویت با فروشنده ای خواهد بود که ( Purchase Code کدخرید) داشته باشد و همچنین آخرین نسخه از آن محصول را در اختیار داشته باشد. (تایید هویت فروشنده و تایید اصالت اورجینال بودن محصول به روش های انحصاری گروه آموزشی مداد انجام می شود و فروشندگان در صورت بروز شرایط موظف به همکاری با گروه آموزشی مداد خواهند بود.)
تبصره: چنانچه در هر زمان، کارشناسان گروه آموزشی مداد نیازمند تایید اصالت خرید نسخه اورجینال محصول توسط فروشندگان باشند، فروشنده موظف است همکاری لازم را با گروه آموزشی مداد داشته باشد و در صورت عدم همکاری یا عدم توانایی در تایید اصالت خرید خود، این حق را به گروه آموزشی مداد می دهد تا ضمن توقف فروش محصول یا واگذاری محصول به فروشنده جدید، میزان خسارت وارده به گروه آموزشی مداد و خریداران را نیز به تعداد فروش محصول، پرداخت نماید.
۱۶٫ تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر فروشنده‌ برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود؛ (هدایت کاربران از کانال ها و شبکه های اجتماعی دیگر به سایت و یا شبکه های اجتماعی گروه آموزشی مداد بلامانع است.)
قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با گروه آموزشی مداد
۱۷٫ فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با گروه آموزشی مداد را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در گروه آموزشی مداد را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق سیستم تیکت پشتیبانی گروه آموزشی مداد اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین گروه آموزشی مداد (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شاسیتگی و مطابق با قوانین گروه آموزشی مداد نباشد، حق شکایت از فروشنده برای گروه آموزشی مداد محفوظ است و گروه آموزشی مداد می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند؛
تبصره: فروشندگان موظف هستند حداقل به مدت ۶ ماه در صورت انتشار نسخه های بروزرسانی شده از محصول نیز نسخه به روزرسانی شده را در گروه آموزشی مداد ارائه کنند و در صورت عدم بروزرسانی محصول، گروه آموزشی مداد این حق را دارد تا وجوه پرداختی خریداران را مرجوع کرده و به ازای هر مورد مرجوعی، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از موجودی فروشنده نیز اقدام نماید.
تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۶ ماه مسدود می شود و پس از آن در صورتی که فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتی‌که فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، گروه آموزشی مداد حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به گروه آموزشی مداد و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.
تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با گروه آموزشی مداد جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از گروه آموزشی مداد شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و… جرم تلقی شده و گروه آموزشی مداد می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.
۱۸٫ در صورتی که فروشنده جدیدی به هر دلیل اعم از قطع همکاری فروشنده قبلی یا عدم بروزرسانی و پشتیبانی مناسب توسط فروشنده قبلی، جایگزین فروشنده یک محصول شود، گروه آموزشی مداد مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعات فایل را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد. تصمیم گیری در ارائه اطلاعات به فروشنده جدید صرفا در اختیار گروه آموزشی مداد است و فروشنده جدید یا فروشنده قبلی حق هیچگونه اعتراضی نسبت به سیاست های گروه آموزشی مداد را ندارند. (فروشنده جدید می باید همچون سایر فروشندگان فایل محصول ارائه شده را به صورت اورجینال از منابع اصلی خریداری کرده باشد و توضیحات، تصاویر و … را به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد.)
۱۹٫ با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط گروه آموزشی مداد را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد؛
۲۰٫ گروه آموزشی مداد در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد؛
۲۱٫ خدمات گروه آموزشی مداد به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با گروه آموزشی مداد و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد خدمات گروه آموزشی مداد که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد؛ گروه آموزشی مداد تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات فایل شما) نخواهد بود؛
۲۲٫ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در گروه آموزشی مداد بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت؛
تبصره: در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، گروه آموزشی مداد نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات گروه آموزشی مداد ، فروشنده حق اعتراض ندارد و گروه آموزشی مداد به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.
۲۳٫ تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در گروه آموزشی مداد تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گروه آموزشی مداد و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گروه آموزشی مداد حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گروه آموزشی مداد در دسترس عموم قرار خواهد داد؛ ضمنا گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گروه آموزشی مداد کنترل نماید؛
۲۴٫ فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گروه آموزشی مداد، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای گروه آموزشی مداد ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است؛
حل اختلاف
۲۵٫ تمامی دعاوی و ابهامات و اختلافات و یا تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف مطرح می‌شود و طرفین نتوانند موضوع را ظرف مدت ۳۰ روز کاری از زمان طرح حل‌وفصل کنند، موضوع به یکی از موسسه های حقوقی ارجاع داده خواهد شد. داور نظر خود را بر اساس این قرارداد و اسناد ضمیمه و قوانین موضوعه صادر خواهد نمود، رای داور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.
قوانین بازاریاب
۱٫ بازاریابی و انتشار لینک های بازاریابی در شبکه ها و سایت هایی صورت گیرد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند؛
۲٫ بازاریابان عزیز مجاز به درج امکانات غیر واقعی مغایر توضیحات محصولات نیستند و می باید امکانات و توضیحات هر محصول را مطابق با موارد مندرج در گروه آموزشی مداد به کاربران هدف خود اعلام کنند؛
۳٫ حداقل مبلغ تسویه حساب با بازاریابان ۱۰۰.۰۰۰ تومان است؛
تبصره: تنها موجودی حاصل از بازاریابی محصول، قابل برداشت است و بازاریابان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و بازاریابان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
۴٫ تسویه حساب با بازاریابان هفته ای ۲ مرتبه در روزهای دو شنبه و پنج شنبه انجام می شود؛
تبصره : درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روزهای تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد.
۵٫ مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
۶٫ با ارسال درخواست فعالسازی همکاری در فروش و بازاریابی، بازاریابان مواد توافقنامه و ضوابط گروه آموزشی مداد را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از ایشان وجود ندارد؛
۷٫ گروه آموزشی مداد در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی بازاریابان مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد؛
۸٫ خدمات گروه آموزشی مداد به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با مارکت و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد خدمات گروه آموزشی مداد که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. گروه آموزشی مداد تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود؛
۹٫ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به بازاریابان برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در گروه آموزشی مداد بوده و گروه آموزشی مداد هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت؛
۱۰٫ تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات گروه آموزشی مداد تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گروه آموزشی مداد و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گروه آموزشی مداد حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گروه آموزشی مداد در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا گروه آموزشی مداد مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و بازاریابان می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گروه آموزشی مداد کنترل نماید.